Pirmsskola

Uzdevumi bērniem 5-6 gadi: 20.04.-24.04.

Lai tev piedzīvojumiem un atklājumiem bagāta jaunā nedēļa un izdodas tikt galā ar visiem mūsu sarūpētajiem uzdevumiem!

Mācību joma Uzdevums Nepieciešamie materiāli
Valoda I 1. Lasīt vai klausīties dzejoli.

2. Veikt pielikumā pievienotas darba lapas.

Pulkstens viens – saldens piens;
Pulkstens divi – izcep zivi;
Pulkstens trīs – viens tāds īss;
Pulkstens četri – nokauj vepri;
Pulkstens pieci – sabrauc viesi;
Pulkstens seši – visi sveši;
Pulkstens septiņi – divi pepiņi;
Pulkstens astoņi – sarkani kastroļi;
Pulkstens deviņi – balti pīļu tēviņi;
Pulkstens desmit – uzcep desiņu;
Pulkstens vienpadsmit – uz galu rit;
Pulkstens divpadsmit – jau sit.Lai atvērtu darba lapas, spied uz attēla zemāk!
 Valoda II Papildus piedāvājam iemācīties vai atkārtot Pirkstu spēli par vienu mazu kukaini, mazu dzīvnieciņu un kādu noslēpumainu pasaku tēlu – milzi.

Tavai mammai vai tētim tā liksies ļoooti gara… Parādi viņiem, ka šī nav pirmā reize, kad tu to dzirdi un runā!

Pirkstu spēles teksts tiek runāts vienlaicīgi ar roku kustībām:

Cauri mežam rati brauc,
(rādītājpirkstus „tin” vienu ap otru)
Re, kur māja, braucējs sauc!
(ar rādītājpirkstiem izveido „jumtiņu” mājai)
Un no ratiem izlec te – maza, maza blusīte.
(ar rādītājpirkstu un īkšķi sit pa galdu)
Tūliņ dodas uz to pusi, pieklauvē pie durvīm klusi,
(tuvojas otrai rokai un piesit pie galda)
Lūdzu, blusīt, iekšā nāc, manā mājā ciemiņš kāds!
(ar rādītājpirkstu „aicinu” ciemiņu iekšā)
Kā gan gadījies tu te, mazā, mīļā blusīte?
(paijā mazo „blusīti”)

Cauri mežam rati brauc,
(plaukstas „tin” vienu ap otru)
Re, kur māja, braucējs sauc!
(ar plaukstām izveido „jumtiņu” mājai)
Un no ratiem izlec te – maza, maza pelīte.
(ar dūri klauvē pa galdu)
Tūliņ dodas uz to pusi, pieklauvē pie durvīm klusi.
(tuvojas otrai rokai un ar dūri piesit pie galda)
Lūdzu, pelīt, iekšā nāc, manā mājā ciemiņš kāds!
(ar plaukstu „aicinu” ciemiņu iekšā)
Kā gan gadījies tu te, mazā, mīļā pelīte?
(paijā „mazo pelīti”)

Cauri mežam rati brauc,
(rokas „tin” vienu ap otru)
Re, kur māja, braucējs sauc!
(rokas virs galvas veido jumtiņu)
Un no ratiem izlec te – milzis lielā cepurē.
(ar visu roku klauvē pa galdu)
Tūliņ dodas uz to pusi, pieklauvē pie durvīm klusi.
(ar visu roku klauvē pa galdu)
Lūdzu, milzi, iekšā nāc! Manā mājā ciemiņš kāds!
(ar visu roku „aicina” iekšā)
Kā gan gadījies tu te, milzi lielā cepurē?
(roka ar elkoni ir atbalstīta pret galdu, ar otru roku „paijā” dūri, kas grozās)

Video piemērs skatāms šeit:
Matemātika 1. No izlasītā dzejoļa izrakstīt visus dzirdētos ciparus.

2. Veikt pielikumā pievienotas darba lapas.

1. darba lapas uzdevums ir salīdzināt izmērus, kas ir lielāks un mazāks (darba lapu vari lejuplādēt šeit>>)

2. darba lapas uzdevums ir salīdzināt, kas ir vairāk (darba lapu vari lejuplādēt šeit >>)

3. darba lapā atradīsi rēķināšanas uzdevumus (darba lapu vari lejuplādēt šeit >>)

Māksla Jāizveido pulksteņus, kuros norādīts laiks atbilstošai darbībai, piemēram, brokastis, nodarbību laiks, pastaiga utt.
Daba Pastaigas laikā atrodi vismaz trīs kukaiņus un izpēti tos!

Ja nav pieejams palielināmais stikls, vari izmantot glāzi vai burku!

Sociālās zinības Seko līdzi pulksteņu laikiem un pats mēģini ievērot dienas ritmu! Izmanto izgatavotos pulksteņus!
Mūzika Iemācies jaunu dziesmiņu “Astoņi kustoņi”! Lai noklausītos dziesmiņu, spied uz video zemāk!

 

<< atpakaļ uz sarakstu
error: Saturs aizsargāts!